הסיפור שלנו

חלום יעקב

העסק המשפחתי שלנו הוקם בשנת 1986, כשיעקב טלבי פתח את הקונדיטוריה הראשונה שלו ברחוב פופל בראשון לציון. עם פתיחת השערים לקהל הרחב, יעקב התלבט האם לרכוש מוצרי אפייה מוכנים או להתחיל לייצר מאפים וקינוחים לגמרי בעצמו. מהר מאוד החליט לא לוותר על החלום ועל האותנטיות, ועבד ימים כלילות כדי להבטיח ללקוחות הקונדיטוריה מוצרים טריים תוצרת בית.

ימים העידו כי עבודתו הקשה של יעקב והקשר האישי שנרקם עם לקוחותיו השתלמו, והביקוש בקרב הקהל השכונתי הלך וגבר. עבודת היד הנהדרת והטעמים שהזכירו לכולם את הבית קנו לעצמם שם בקרב מאפיות רבות, ויצרו ביקוש רחב למוצריו בקרב השיווק סיטונאי. למרות ההצלחה המהירה, יעקב לא ידע מנוח ולא הסכים שהתרחבות העסק תבוא על חשבון המפגש האישי והיום יומי עם לקוחותיו, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהזהות של חלום יעקב. לאחר שנים של עשייה ועם הצטרפות בניו לעסק המשפחתי, נפתחה בפני יעקב ההזדמנות להפיץ את הניחוחות והטעמים המיוחדים לקהלים נוספים.

ומאז, הכל היסטוריה...

לאורך השנים נפתחו 6 סניפים נוספים ברחבי הארץ שמנוהלים כיום על ידי יעקב ובני משפחתו, אשר ממשיכים בפועלו. מאז ועד היום, החלום של יעקב מתגשם בכל יום מחדש בכל אחד מסניפינו ברחבי הארץ.

ומה עם יעקב? אפשר להגיד
שהיום יותר מתמיד הוא מרגיש שלם.
החלום שלו התגשם!

הייחודיות של
קונדיטורית חלום יעקב

חשוב לנו שכל אחד מהמאפים והקינוחים שלנו ידמה את החוויה הכי קרובה שאפשר לבית. המוצרים שלנו מיוצרים בעבודת יד וללא מכונות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, ומתוך מטרה להקנות למאפים שלנו מרקמים, טעמים וניחוחות אותנטיים שיזכירו לכל אחד ואחת מאיתנו את העוגיות, המאפים והעוגות שנהגנו לאכול בביתה של סבתא.

חלום יעקב – חנות האונליין

החלום הבא שלנו היה להנגיש את קונדיטורית חלום יעקב לקהל הרחב ברשת. לכן, הקמנו את האתר הרשמי שאתם נמצאים בו ברגעים אלו ממש. באתר תוכלו לבצע הזמנות של איסוף עצמי ממגוון המאפים והקינוחים המיוחדים שלנו, וליהנות ממגוון מגשי אירוח מפנקים עבור אירועים מיוחדים כמו הרמת כוסית, פעילויות גיבוש, חגים ושמחות.

בואו לחלום ולחוות מקרוב את הטעמים
האהובים של קונדיטורית חלום יעקב!

דילוג לתוכן