דילוג לתוכן

תקנון מועדון לקוחות

  1. כללי והגדרות
    • א. מועדון לקוחות חלום יעקב מנוהל ומופעל על ידי חברת "טלבי קונדיטוריות בע"מ ח.פ. 514977586 (להלן :"החברה"). חברת חלום יעקב הינה בעלת סניפים לממכר דברי מאפה עוגות ועוגיות והיא מפעילה אף מערך זכיינות ברחבי מדינת ישראל (להלן :"הרשת" או "חנויות הרשת")
    • ב. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של החברה ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי הצטרפות של לקוח המבקשת להיות חבר במועדון הלקוחות של החברה. לקוח המצטרף למועדון הלקוחות מקבל על עצמו בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כלל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו.
    • ג. כל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.

 

הגדרות:

  • ד. חבר מועדון – כל אדם מעל גיל 18 שעמד שנרשם כחבר מועדון באתר החברה (להלן:"חבר מועדון") חבר המועדון יהא זכאי להטבות המפורטות להלן.
  • ה. אתר החברה – אתר האינטרנט של החברה בכתובת : halom-j.co.il
  • ו. ההטבות:
    1. קפה ומאפה יוענקו חינם בביקור השני באחד מסניפי הרשת לאחר הרישום כחבר מועדון.
    2. קפה עשירי חינם לאחר 9 רכישות של קפה
  • לחם עשירי חינם לאחר 10 רכישות של לחם
  1. במועד יום ההולדת של חבר המועדון יהא זכאי ל-10% הנחה על מגוון עוגות היום הולדת שבסניף בו יחפוץ לרכוש את עוגת היום הולדת.
  2. יהא זכאי להשתתף במצבעים של "מוצר השבוע" או "מארז השבוע" וכן במצבעים חוצי קטגוריה והכל בהתאם לפרסומים שיופיעו מעת לעת באתר החברה ובסניפי הרשת.
  3. ההטבות הינן אישיות ולא ניתן יהיה להעביר את סכום ההטבה לאדם אחר ו/או להמירו למזומן ו/או להחזר כספי אחר.
  • כן מובהר ומודגש בזאת, כי מימוש ההטבות מותנה בכך שבמועד מימושן המנוי מחזיק בכרטיס מועדון תקף לאותה שנה קלנדרית בה הוא מבקש לממש את ההטבות.
  • הרישום הנמצא בידי החברה יהווה ראיה חלוטה ומכרעת לגבי זכאות ההטבות ללקוח.
  1. החברה רשאית להגביל את השימוש בהטבות במקביל למבצעים אחרים בהתאם לשיקול דעתה.
  2. השימוש בכרטיס יהיה בהתאם לתקנון זה, כפי שיתעדכן מעת לעת על-ידי החברה ובהתאם להוראות שיופיעו באתר החברה וכן בתקשורת שיווקית שתישלח לחברי המועדון, מעת לעת.
  3. החברה רשאית לשנות את מדיניות ההטבות ו/או ההנחות ו/או הצבירה הכספית מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
  •  

2.. ההצטרפות

  • ז. החברה לרבות כלל החנויות ו/או הזכיינים אשר נמנים על רשת החברה הקימה מועדון לקוחות (להלן :"מועדון הלקוחות" או "המועדון") ומנפיקה בהתאם להוראות תקנון זה ו/או נהלי החברה כרטיס מועדון. הכרטיס יכול שיהיה דיגיטלי.
  • ח. כל לקוח של הרשת רשאי לבקש להירשם כחבר מועדון.
  • ט. אדם אשר מלאו לו 18 שנים, או 16 שנים באישור הורים בכתב בלבד, רשאי להצטרף למועדון הלקוחות של החברה. לא ניתן להירשם פעמיים ולקבל 2 כרטיסי מועדון.
  • י. החברה רשאית לסרב לאשר קבלתו של לקוח כחבר מועדון ו/או לחדש את חברותו במועדון מכל סיבה שהיא לפי ראות עיניה בלבד ומבלי שתידרש לנמק את סירובה.
  • יא. מילוי פרטי הלקוח המבקש להצטרף כחבר מועדון יהווה הסכמה מודעת חופשית ומרצון לכלל האמור בתקנון זה.
  • יב. יובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, חתימת החבר על טופס ההצטרפות מהווה הסכמה מטעמו לקבלת חומר פרסומי מהחברה ו/או מי מטעמה באמצעי המדיה השונים.
  • יג. כמו כן, אישור הלקוח במהלך הרישום, ייחשב כמי שהסכים שכל מידע שהצטבר אצל החברה לגבי החבר בקשר עם רכישותיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח המידע יועבר להנהלת המועדון ויחשב לקניינה של החברה בלבד אשר תשמור מידע זה בנאמנות כמאגר מידע רשום על פי חוק. המידע ישמש את המועדון לשם קידום פעולותיו אשר עשויות לכלול שיתופי פעולה עם גופים אחרים באופן ששימוש במידע הנ"ל לא ייחשב פגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שהנהלת המועדון תוכל לעשות במידע זה שימוש שיווקי ו/או אחר וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה על פי כל דין בגין שימוש במידע כאמור.
  • יד. ככל שחבר המועדון יתנגד לשימוש בפרטים ובנתונים כאמור, הוא רשאי לדרוש, בכתב, כי שמו והמידע הנוגע אליו יימחקו ממאגר המידע שברשות המועדון ו/או לא יימסר לאדם או לאנשים מסוימים. בנוסף רשאי החבר לדרוש מהחברה, בכתב, להסיר עצמו מרשימת הדיוור של המועדון.

 

  1. תוקף החברות במועדון
  • טו. תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו למשך 12 חודשים בלבד. לאחר מכן וכתנאי למימוש ההטבות יידרש המנוי לחדש את כרטיס המועדון.
  • טז. למען הסר ספק, עם תום תקופת החברות יאבד חבר המועדון את הזכות להטבות והנחות לרבות הטבות שנצברו כמפורט לעיל בשנה קלנדרית קודמת, וזאת עד לחידוש החברות במועדון בהתאם לתנאים שיהיו באותו מועד.
  • יז. החברה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי להאריך לכל חבר מועדון שתבחר, את תוקף החברות במועדון לכל לתקופה נוספת בכל אורך זמן שהנהלת החברה תחליט עליו מבלי שתידרש להסבר או נימוק לשיקוליה.

 

5.תקשורת שיווקית ופרסומים

  • יח. דרכי פרסום: הודעות מועדון הלקוחות, בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות המועדון, ההטבות ו/או המבצעים לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או בהטבות הנוספות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון ליטול חלק בתכנית ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו על ידי החברה באופן ובדרך כפי שתימצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  • יט. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום על לוח מודעות גלוי לעין במשרדי החברה ו/או באחד מאמצעי התקשורת ו/או באתר האינטרנט של הרשת ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או SMS, הכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר מועדון לא יוכל להשמיע טענה כי לא ידע אודות האירוע נשוא הדיווח ו/או הפרסום כאמור.
  • כ. מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של החברה, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהרשת ו/או החברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס' 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008, וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של החברה. למנוי תינתן אפשרות להסרת ההודעות הנ"ל.
  • כא. למען הסר ספק מובהר כי החברה פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי החברה באשר לאי קבלת פרסום.
  • כב. כחלק מהצטרפות הלקוח כחבר מועדון תפיץ החברה באמצעות דואר אלקטרוני מבצעים ועדכונים וחומר שיווקי.
  • כג. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח ההודעות SMS יפנה לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה.
  • כד. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שירות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, יהיה עליו להקליק להסרת כתובתו במקום המיועד לכך בהודעת הדואר האלקטרוני.

 

  1. מחלוקות ובירור מחלוקות
  • כה. חבר הרואה עצמו נפגע בכל הקשור לכסף שצבר או לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה או מהמבצע, רשאי לפנות בכתב למנהל החברה ו/או מי שמונה על ידה לשם כך ולהעלות את השגותיו.
  • כו. החלטת מנהל החברה ו/או מי שמונה על ידו לשם כך שתינתן בתוך 14 ימי עבודה, מרגע שקיבל לידיו את ההשגה, תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור כלשהו.
  • כז. החברה לא תהיה אחראית על אובדן הטבות, עקב זיוף וגניבה, שהתרחשו עד שהחבר הודיע בכתב לחברה או במקרה ולא נמסרה הודעה כאמור.

7.התחייבויות חבר המועדון

  • כח. חבר המועדון יהא אחראי לעדכן בכתב את הנהלת המועדון על כל שינוי בכתובתו על מנת לאפשר קשר רצוף ושוטף עימו.
  • כט. מובהר כי כרטיס חבר שאין לגביו ברישומי החברה את פרטי החבר הנדרשים בטופס ההצטרפות, תהיה זכאית החברה לבטל את חברותו במועדון.
  • ל. חבר במועדון מתחייב שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. כל ניצול לרעה יגרום להפסקת החברות במועדון.

8.. תנאים כללים

  • לא. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את כללי ונהלי התקנון, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. החל ממועד שינויו של התקנון יחייב את המועדון רק נוסחו החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה. רישומי החברה הינם הקובעים בכל הקשור לתקנון זה.
  • לב. החברה רשאית לפי שיקול דעתה, לאפשר גם ללקוחותיה שאינם חברים, להשתתף במבצע, לפי תנאי תקנון זה.
  • לג. המפורט בתקנון זה הינו למידע אינפורמטיבי בלבד ואין בו בכדי לחייב את החברה בצורה כלשהי. כל התנהגות של הרשת לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור של החברה על האמור בתקנון זה ו/או תחייבה לנהוג כך בעתיד.
  • לד. למען הסר ספק, יובהר כי ההשתתפות בתכניות המועדון כפופה לעמידת חבר המועדון בתנאי תקנון זה, לרבות, אך לא רק, המשך חברותו במועדון הלקוחות של החברה.
  • לה. תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות לתכנית. הצטרפות חבר למועדון לקוחות החברה משמעה כי חבר המועדון קרא ומסכים להוראות תקנון זה.
  • לו. מתן הטבות לחברי המועדון הינו בכפוף לפעילות תקינה של מערכות התפעול והמחשוב של החברה. במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות חברי המועדון כאמור לעיל, תפעל החברה לטיפול בהם בהקדם ולא יהיו לחברי המועדון טענות או תביעות כנגד החברה ו/או בעליה ו/או מנהליה ו/או עובדיה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.
  • לז. החברה הינה הסמכות הבלעדית לפרשנות הוראות תקנון זה.
  • לח. כל מקום בתקנון זה שנעשה בו שימוש בלשון זכר משמעו גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
  • לט. ההברה שומרת לעצמה את הזכות להנפיק כרטיסי חבר מסוגים שונים, בתמורה ו/או שלא בתמורה, לכל חברי המועדון או חלקם, הכל כפי שתיקבע הנהלת המועדון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.
  • מ. כתובת הנהלת החברה הינה ברחוב ההגנה 19 ראשון לציון

9.בוררות

  • מא. כל המחלוקות בעניין הנוגע לתקנון זה ו/או פרשנותו יובאו להכרעתו של בורר אשר ימונה על ידי יו"ר לשכת עורכי הדין במדינת ישראל בלבד לפי פניית מי מהצדדים אליו.
  • מב. על הבוררות יחולו הוראות הדין המהותי והוראות הסכם זה. סדרי הדין ודיני הראיות לא יחולו על הבוררות.